Milzu izpārdošana, atlaide līdz 80 %
Vērtības komplekti, atlaide līdz 72 %

Rekultivācijas noteikumi

DaniDarx, s.r.o. tiešsaistes veikala, kas pieejams www.nedeto.lv. Sūdzību izskatīšanas kārtība ir paredzēta TIKAI KLIENTAM un ir Vispārīgo noteikumu (turpmāk tekstā - "VDN") neatņemama sastāvdaļa.

Kontakts jautājumu gadījumā: pa e-pastu: info@nedeto.lv

Šeit atradīsiet pamatnorādījumus par to, kā vislabāk rīkoties sūdzības gadījumā, atgriezties:

Uzņēmuma atgriešanas gadījumā sūtiet preces to oriģinālajā un nebojātajā stāvoklī, lai uz tām nebūtu lietošanas pazīmju. Pārliecinieties, ka tā ir oriģinālajā iepakojumā un tai ir pievienotas visas birkas. Pēc tam procedūra ir vienāda visiem variantiem.

1. Ievietojiet aizpildīto veidlapu, kas atrodama pasūtījuma brīdī, vai lejupielādējiet to ŠEIT.

2. Jūs varat nogādāt preci mums [ADD]. Šeit atrodas arī mūsu klientu atbalsta dienests, kas parasti ir ātrākais veids, kā izskatīt atgriešanas vai sūdzības. Klients ir atbildīgs par šīs piegādes izmaksām.

1. Šajā sadaļā jūs uzzināsiet, KĀ MŪSU PREECEI IESNIEGTAI JĀIZGRĀDĀ

1.1. Kādām jābūt mūsu precēm, kad tās saņemat? Mēs esam atbildīgi par to, lai preces saņemšanas brīdī tām nebūtu defektu. Jo īpaši mēs esam atbildīgi par to, lai brīdī, kad jūs saņemat preces:

1.1.1. precēm ir īpašības, par kurām esam vienojušies, un, ja vienošanās nav panākta, tās īpašības, kuras esam aprakstījuši mēs vai ražotājs vai kuras jūs sagaidāt, ņemot vērā preču veidu un pamatojoties uz mūsu vai ražotāja reklāmu,

1.1.2. preces ir piemērotas mērķim, ko mēs norādām tās izmantošanai vai kam parasti izmanto šāda veida preces,

1.1.3. preces kvalitāte vai izgatavošanas kvalitāte atbilst tai, par ko puses vienojušās, vai izgatavošanas kvalitāte atbilst saskaņotajam paraugam vai paraugam, ja kvalitāte vai izgatavošanas kvalitāte tika noteikta, ņemot vērā saskaņoto paraugu vai paraugu, ir

1.1.4. preces ir atbilstošā daudzumā, mēra vai svarā,

1.1.5. preces atbilst tiesību aktu prasībām

1.2. Preču defekta prezumpcija. Ja defekts atklājas 12 mēnešu laikā pēc preču saņemšanas, tiek uzskatīts, ka preces ir bojātas to saņemšanas brīdī, ja vien mēs nepierādām pretējo.

2. ŠEIT Jūs varat uzzināt, kādos gadījumos Jūsu pretenzija netiks atzīta

2.1. Par kādiem defektiem mēs neesam atbildīgi? Mēs neesam atbildīgi par defektiem šādos gadījumos:

2.1.1. ja preces saņemšanas brīdī ir defekts un par šādu defektu ir panākta vienošanās par pirkuma cenas atlaidi,

2.1.2. defekts ir radies preču nolietojuma dēļ, ko izraisījusi normāla lietošana, vai, ja to prasa preču raksturs,

2.1.3. to esat izraisījis jūs un tas ir radies nepareizas uzglabāšanas, nepareizas apkopes, jūsu iejaukšanās vai mehānisku bojājumu dēļ, un tas viss ir noticis neatbilstošos temperatūras, putekļainības, mitruma, citu vides ietekmju apstākļos, un to ir norādījis tieši mēs vai ražotājs (parasti uz preces iepakojuma bukleta/etiķetes) vai tiesību aktu rezultātā,

2.1.4. preces, kuras klients ir pārveidojis un ja defekts ir radies šādas pārveidošanas rezultātā,

2.1.5. izmantojot preces apstākļos, kas pēc temperatūras, putekļainības, mitruma, ķīmiskās un mehāniskās iedarbības neatbilst pārdevēja vai ražotāja tieši paredzētajai videi vai kas izriet no normatīvajiem aktiem,

2.1.6. defekts radies no mums neatkarīga ārēja notikuma (piemēram, dabas stihijas) dēļ

2.2. Kādos gadījumos jūs nevarat mums atgriezt preces?

2.2.1. iepakotas preces, kuras higiēnas apsvērumu dēļ nevar atkārtoti izmantot, vai preces, kas jau ir lietotas (piemēram, ja klients sabojā preces aizsargapvalku vai pārplēš drošības plombu, vai ja prece var būt citādi piesārņota);

2.2.2. citām precēm, ja precēm ir higiēniski vai citādi aizzīmogots iepakojums un tās nevar atdot atpakaļ higiēnas vai veselības apsvērumu dēļ;

2.2.3. ja mūsu piegādātās preces ir neatgriezeniski sajauktas ar citām precēm;

2.2.4. preces, kas ir pārveidotas atbilstoši jūsu vēlmēm.

2.3. Ja vēlaties atgriezt mums preces, kas jau ir izpakotas un ir nodrošinātas ar higiēniski drošu iepakojumu. Mēs esam ieinteresēti, lai tiktu ievēroti spēkā esošie higiēnas standarti. Var rasties situācija, kad Jūs vēlaties mums atgriezt preces (atteikties no pirkuma līguma), ja higiēniskais vai aizzīmogotais iepakojums ir bojāts un preces nav iespējams atkārtoti lietot (tas nenotiks, ja preces ir nonākušas pie Jums, piemēram, bojātas transportēšanas laikā). Jūs piekrītat, ka šādos gadījumos (ja preces nonāk atpakaļ pie mums, piemēram, izņemtas no higiēniskā iepakojuma, un preces nav iespējams atkārtoti lietot) mēs esam tiesīgi atteikt atgrieztās preces un nosūtīt tās atpakaļ Jums par Jūsu līdzekļiem. Ja tas nav iespējams (piemēram, higiēnas apsvērumu dēļ vai tāpēc, ka aizsargiepakojums ir bojāts), mums ir tiesības nekavējoties atbrīvoties no precēm.

3. UZ KO JUMS JĀŅEM VĒRĀ, SAŅEMOT PRECES?

3.1. Pārbaudiet mūsu iepakojuma saturu. Saņemot preces, pārbaudiet tās, lai pārliecinātos, ka tās ir pareizā veida preces (jo īpaši, ka esat saņēmis pareizā veida preces, ka preces ir nolīgtās kvalitātes, ka preces satur visu, kam tām ir jābūt).

3.2. Gadījumos, kad jūs nevarēsiet pieprasīt pretenzijas par precēm Jums nebūs tiesību saskaņā ar defektiem, ja ir defekts, kas:

3.2.1. jums, ievērojot parasto piesardzību, bija jāzina, noslēdzot pirkuma līgumu, vai

3.2.2. ja preces tiek nodotas vēlāk nekā pārdošanas līguma noslēgšanas brīdī, tad tieši tad, kad tās saņemat; vai

3.2.3. ja jūs zinājāt, ka preces ir bojātas, pirms esat tās saņēmis, vai

3.2.4. ja defekts radies jūsu vainas dēļ

4. VAIR PRECĒM TRANSPORTOŠANAS BIJUSI KĻŪDA?

4.1. Iepakojuma pārbaude pirms preču saņemšanas no pārvadātāja, saņemšanas brīdī Saņemot sūtījumu no pārvadātāja, pārbaudiet iepakojuma integritāti. Pieņemot sūtījumu, jūs apstiprināt, ka esat saņēmis sūtījumu bez acīmredzamiem defektiem. Ja iepakojums ir bojāts, paziņojiet par to tieši pārvadātājam un sastādiet bojājumu protokolu. Pārvadātājs saglabās sūtījumu. Šis ir vienkāršākais veids, kā nokārtot bojāta sūtījuma pretenziju - pārvadātājs nekavējoties nosūtīs sūtījumu atpakaļ mums un jums tiks nosūtīts jauns sūtījums.

4.2. Par to, ka prece ir bojāta, Jūs uzzināsiet tikai pēc pakas izpakošanas. Kā rīkoties? Paziņojiet mums nekavējoties pēc sūtījuma saņemšanas un defekta atklāšanas, bet ne vēlāk kā 3 dienas pēc sūtījuma saņemšanas. Vislabāk, izmantojot sūdzības veidlapu, kas pieejama šeit. Lūdzu, norādiet savus personas identifikācijas datus, e-pastu, no kura pasūtījāt preci, un norādiet pretenzijā iekļaujamo preci. Ideālā gadījumā pievienojiet arī pirkuma dokumenta kopiju (piemēram, rēķinu), defekta foto dokumentāciju un problēmas aprakstu, ko esat konstatējis ar preci. Visa šī informācija var palīdzēt ātrāk atrisināt jūsu pretenziju.

4.3. Kad mēs vairs nevarēsim iesniegt pretenziju par sūtījumu? Lūdzu, ņemiet vērā, ka, ja jūs paziņosiet par pretenziju ceturtajā (4.) dienā vai vēlāk pēc sūtījuma saņemšanas, ir maz ticams, ka pārvadātājs šādu pretenziju pieņems. Jūsu novēlotās pretenzijas par bojātu sūtījumu dēļ mums var rasties zaudējumi (pārvadātājs neatlīdzinās bojātā sūtījuma izmaksas par novēlotu pretenziju), un mums ir tiesības piedzīt šos zaudējumus no jums. Lūdzu, saglabājiet sūtījumu un nofotodokumentējiet to (lai skaidri redzētu bojāto preci, iepakojumu, pildījumu).

4.4 Kāda būs procedūra, kad Jūs mums paziņosiet? Pēc tam, kad būsiet aizpildījis bojātā sūtījuma pretenzijas veidlapu, Jūs saņemsiet apstiprinājumu uz savu e-pastu. Jūs varat jebkurā laikā sazināties ar mums pa e-pastu info@nedeto.lv, lai pārbaudītu savas pretenzijas statusu.

5. KĀ JŪS PASŪTĪJAT KĀI CIRNU, KAS JUMS JĀIZVIEŠA?

5.1. Kā rīkoties un kas mums no jums jāzina? Ja esat saņēmis nepareizi nosūtītu preci, nepareizu daudzumu vai atšķirīgu krāsu, vai pavisam citu preci, kuru jūs neesat pasūtījis, u. c., lūdzu, sazinieties ar mums, vēlams, rakstveidā pa e-pastu: info@nedeto.lv vai izmantojot sūdzības veidlapu tiešsaistē. Lūdzu, norādiet savus personas identifikācijas datus, e-pasta adresi, no kuras pasūtījāt preces, un identificējiet nepareizi saņemto preci. Vislabāk, ja pievienojat arī pirkuma dokumenta kopiju (piemēram, rēķinu), defekta foto dokumentāciju un aprakstiet defektu saviem vārdiem, kā arī norādiet, kas bija iepakojumā, kad tas tika piegādāts. Mēs darām visu iespējamo, lai novērstu šādas kļūdas, rūpīgi pārbaudām nosūtītās preces, taču pat mēs neesam pilnīgi nekļūdīgi. Iepriekš atvainojamies par jebkādām neatbilstībām jūsu pasūtījumā un darīsim visu iespējamo, lai pretenziju izskatīšanas process jums būtu pēc iespējas ērtāks un ātrāks.

5.2. Kas notiks tālāk? Pēc bojātas kravas pretenzijas veidlapas aizpildīšanas un iesniegšanas jūs saņemsiet apstiprinājumu uz savu e-pastu. Mēs pēc iespējas ātrāk visu pārbaudīsim un sazināsimies ar jums, lai vienotos par turpmākajiem soļiem. Jūs jebkurā laikā varat sazināties ar mums pa e-pastu info@nedeto.lv, lai pārliecinātos, ka jūsu pretenzija jau tiek izskatīta.

6. VADĪTU PREČU ATTIRŠANAS 120 DIENU PĒC SAŅEMŠANAS

6.1 Preču atgriešana ir iespējama 120 dienu laikā pēc to saņemšanas. Mēs esam ieinteresēti, lai mūsu klienti būtu apmierināti. Viņi izmēģina izmēru, krāsu un piegādi. Dažkārt mūsu preces var būt arī dāvana, ko jūs iegādājaties iepriekš. Tāpēc, papildus juridiskajam pienākumam, mēs ļaujam saviem klientiem atteikties no pirkuma līguma pagarinātā 120 dienu laikā no preču saņemšanas. Uz preču atgriešanu attiecas visi noteikumi un nosacījumi, kas izklāstīti šajā Preču atgriešanas politikā.

6.2. Atklāju preces defektu 120 dienu laikā pēc preces saņemšanas Ja 120 dienu laikā pēc preces saņemšanas atklājat piegādātās preces defektu, lūdzu, sazinieties ar mums, vēlams, pa e-pastu: info@nedeto.lv, rakstiski vai izmantojot tiešsaistes sūdzību veidlapu.

6.3. Vai preces vērtība var tikt samazināta? 120 dienu laikā pēc preces saņemšanas mēs garantējam Jums tiesības atteikties no pirkuma līguma vai apmainīt preci pret citu. Tomēr šajā gadījumā preces ir jāatgriež nesabojātas vai aizzīmogotā vai higiēniskā iepakojumā. Jūs to nevarēsiet izdarīt, ja atklāsiet defektus 120 dienu laikā pēc preču saņemšanas. Lūdzu, ņemiet vērā, ka saskaņā ar spēkā esošajiem tiesību aktiem jūs esat atbildīgs par preču vērtības samazināšanos. Ņemot vērā iepriekš minēto, kā vispiemērotāko rīcības veidu iesakām jums iesniegt pretenziju par bojātām precēm (vai precēm, kas varētu būt bojātas transportēšanas rezultātā). Jums nav jāuztraucas, ka pretenziju iesniegšanas process aizņems ilgāku laiku nekā mūsu procedūra preču atgriešanai 120 dienu laikā pēc saņemšanas.

6.4. Kas notiks tālāk? Pēc pretenzijas veidlapas aizpildīšanas jūs saņemsiet apstiprinājuma e-pastu. jebkurā laikā varat sazināties ar mums pa e-pastu info@nedeto.lv, lai pārliecinātos, ka pretenzija jau tiek izskatīta.

7. KĀDĪGAS PRECES PIEŅEMŠANA PĒC 120 DIENU PĒC SAŅEMŠANAS - SŪTĪJUMS

7.1. Kad pieteikt pretenziju par bojātu preci Jums ir pienākums nekavējoties, bez nepamatotas kavēšanās pēc defekta atklāšanas, pieteikt mums tiesības pieteikt pretenziju par bojātu preci. Pretējā gadījumā tiesa Jums nepiešķirs tiesības uz preces ar trūkumiem. Ja jūs savlaicīgi nepieprasāt defektu, jūs nevarat atkāpties no pirkuma līguma tā esamības dēļ. Jums ir tiesības izmantot prasījuma tiesības par defektiem, kas radušies patēriņa precei, 24 mēnešu laikā pēc tās saņemšanas.

7.2. Kas notiek pēc 24 mēnešu termiņa beigām? Pēc šī termiņa (24 mēneši) beigām jūs nevarat izmantot tiesības celt prasību par precēm ar trūkumiem. Ja tas ir iespējams attiecībā uz preci, šis termiņš tiek pagarināts par laiku, kurā jūs nevarējāt lietot preci, jo tā bija likumīgas sūdzības procesā. Lai gan mēs vienmēr cenšamies izskatīt pretenzijas jūsu labā, ar dažām precēm ir jārīkojas saskaņā ar norādījumiem uz iepakojuma/etiķetes/informācijas uz iepakojuma - pretējā gadījumā tās tiks sabojātas. Šādos gadījumos, pat ja 24 mēnešu termiņš vēl nav beidzies, mēs nevaram pieņemt jūsu sūdzību (šīs Sūdzību procedūras 2.1.3. vai 2.1.5. punkts).

7.3. Kā rīkoties, lai iesniegtu pretenziju par bojātu preci? Lai iesniegtu pretenziju par bojātu preci, lūdzu, aizpildiet un iesniedziet šo tiešsaistes pretenzijas veidlapu vai rakstiet mums uz e-pastu info@nedeto.lv vai rakstveidā, īpaši norādot

7.3.1. savu vārdu un uzvārdu;

7.3.2. e-pasta adresi, no kuras jūs pasūtījāt preces;

7.3.3. tālruņa numurs;

7.3.4. to preču identifikācija, kuras iekļaujat pretenzijā;

7.3.5. aprakstiet defektu saviem vārdiem;

7.3.6. izvēlēto sūdzības izskatīšanas metodi, un klients nav tiesīgs mainīt izvēlēto sūdzības izskatīšanas metodi bez mūsu iepriekšējas piekrišanas;

7.3.7 jūsu adrese, uz kuru pēc sūdzības izskatīšanas pabeigšanas var nosūtīt atpakaļ preces;

7.4. Mēs apstiprināsim pretenzijas saņemšanu. Pēc defekta pretenzijas veidlapas aizpildīšanas un iesniegšanas jūs saņemsiet no mums apstiprinājumu par saņemšanu pa e-pastu. Brīdis, kad mēs no jums saņemam informāciju par pretenziju, ir brīdis, kad mēs saņemam informāciju par pretenziju.

7.5. Kur es varu pieteikt preci? Pircējs var konkrēti izmantot tiesības uz atbildību par preces defektiem, rakstot uz [ADD], pa e-pastu [ADD] vai izmantojot mums nosūtīto tiešsaistes pretenzijas veidlapu.

7.6 Reklamēto preču piegāde atpakaļ pārdevējam. Preces ir jāatdod atpakaļ pilnā komplektācijā, nesabojātas (izņemot reklamēto defektu), ideālā gadījumā oriģinālajā nesabojātajā iepakojumā, lai mēs varētu ievērot labas higiēnas praksi.

7.7 Kas sedz izdevumus par reklamētās preces transportēšanu? Ja pieprasāt novērst defektu (remonts vai jaunas preces vai tās daļas piegāde), mēs segsim izdevumus par reklamētās preces transportēšanu atpakaļ pie mums. Iepriekš vienojoties, mēs jums izsniegsim atpakaļnosūtīšanas kodu preču atpakaļnosūtīšanai. Lūdzu, ņemiet vērā, ka preci, kas pieprasīta un nosūtīta ar apmaksu un/vai citādi uz mūsu rēķina, mēs nesaņemsim, un tā tiks nosūtīta atpakaļ jums uz jūsu rēķina.

7.8. Apstiprinājums. Pēc pretenzijas preču saņemšanas uz jūsu norādīto e-pasta adresi tiks nosūtīts apstiprinājums par pretenzijas saņemšanu un tās saturu.

8. KĀ ĀTRĀK ĀTRI BŪS IZLIETOTA JŪSU PRASĪBA

8.1. Kad tiks pabeigts sūdzības izskatīšanas process? Civilkodekss paredz mums 30 dienu termiņu sūdzības izskatīšanai no dienas, kad tiek izmantotas tiesības uz defektu. Šajā termiņā mēs parasti pabeidzam pretenzijas procesu vēlākais.

8.2. Defekta novērtēšana Parasti tomēr 3 darba dienu laikā pēc nepieciešamās dokumentācijas (fotoattēlu un citu defekta novērtēšanai nepieciešamo datu) saņemšanas vai reklamētās preces nogādāšanas atpakaļ mums tiek veikta tūlītēja defekta novērtēšana, un mēs sazināmies ar klientu, sniedzot sākotnējo atzinumu. Šajā termiņā nav iekļauts laiks, kas nepieciešams profesionālai defekta novērtēšanai (piemēram, mums var būt nepieciešams lūgt mūsu piegādātāja vai ražotāja palīdzību).

8.3. Ja precei ir defekts Ja ir konstatēts, ka precei ir defekts, pretenzijas process ir jāpabeidz 30 dienu laikā no dienas, kad radušās tiesības pieteikt pretenziju par defektiem. Pamatotos gadījumos pilnvarotais darbinieks var vienoties ar klientu par ilgāku termiņu. Mūsu pienākums ir aicināt jūs pēc iespējas ātrāk aizpildīt dokumentāciju

8.4. Ja precei netiek konstatēts defekts. Gadījumā, ja preces netiek atzītas par bojātām, jūs par to informēsim, lai panāktu individuālu rīcību.

9. KĀ IZSKATĪT SŪDZĪBU

9.1. Kas ietekmēs manas iespējas. Jums būs tiesības pieprasīt, lai defekts tiktu novērsts. Jūs varat izvēlēties:

9.1.1. labot preci;

9.1.2. jaunas preces piegādi;

9.1.3. vai piegādā trūkstošo daļu

Šim pieprasījumam no jūsu puses nevajadzētu būt nepamatotam. Ja preces labošana radīs mums ievērojamas grūtības vai nav saprātīgs pieprasījums, ņemot vērā preces vērtību un defekta nozīmīgumu, mēs jums par to paziņosim. Mēs darīsim to pašu, ja uzskatīsim, ka jūsu pieprasījums pēc jaunas preces ir nepamatots, ņemot vērā defektu vai preces vērtību

9.2. Ja ir būtisks pirkuma līguma pārkāpums. Ja defekts ir būtisks pirkuma līguma pārkāpums, jums būs tiesības atcelt pirkuma līgumu vai pieprasīt saprātīgu atlaidi no preču pirkuma cenas.

9.3. Kad būs iespējams pieprasīt pirkuma cenas atmaksu? Dažās situācijās būs iespējams atteikties no līguma un pieprasīt pirkuma cenas atmaksu. Tas nebūs iespējams situācijās, kad preces defekts nav būtisks. Kādas būs situācijas, kad varēsiet atkāpties no pirkuma līguma un pieprasīt naudas atmaksu:

9.3.1 mēs atsakāmies novērst preces defektu vai neesam novērsuši defektu saprātīgā termiņā;

9.3.2. no mūsu paziņojuma vai citiem apstākļiem ir skaidrs, ka defekts netiks novērsts saprātīgā termiņā vai bez ievērojamām neērtībām pircējam;

9.3.4. preces defekts atkārtojas; vai tas ir būtisks pirkuma līguma pārkāpums.

9.4. Kad jūs varēsiet pieprasīt saprātīgu atlaidi no preču pirkuma cenas? Dažās situācijās jūs varēsiet turpināt pieprasīt saprātīgu atlaidi no pirkuma cenas. Tas nebūs iespējams situācijās, kad preču defekts nav būtisks. Kādas būs situācijas, kad varēsiet pieprasīt saprātīgu atlaidi no pirkuma cenas?

9.4.1. mēs atsakāmies novērst preces defektu vai neesam novērsuši defektu saprātīgā laikā;

9.4.2. no mūsu paziņojuma vai citiem apstākļiem ir skaidrs, ka defekts netiks novērsts saprātīgā termiņā vai bez ievērojamām neērtībām pircējam;

9.4.3. preces defekts atkārtojas; vai

9.4.4. ir noticis būtisks pirkuma līguma pārkāpums

9.5. Jūs mums norādāt, kā tiks izskatīta sūdzība. Ja jūs to nedarīsiet, mēs jums to lūgsim. Jums ir pienākums paziņot mums, kādas tiesības esat izvēlējies no defektīva izpildījuma, kad paziņojat mums par defektu vai bez nepamatotas kavēšanās pēc paziņojuma par defektu. Bez mūsu piekrišanas jūs nedrīkstat mainīt izdarīto izvēli; tas neattiecas uz gadījumu, ja jūs pieprasāt novērst defektu, kas izrādās neatgriezenisks.

9.6 Sākotnējo preču atgriešana. Ja jūs apmierināt sūdzību, piegādājot jaunas preces, jums ir jāatgriež mums sākotnēji piegādātās preces (ja vien mēs nepiekrītam citādi).

10. Sūdzības izbeigšana

10.1. Ja esat mums nosūtījis preci sūdzības izteikšanai Ja preci, par kuru iesniegta sūdzība, mums sūdzības izteikšanai ir nosūtījis pārvadātājs, tā automātiski tiks nosūtīta uz Jūsu mums norādīto adresi vai arī sūdzība tiks nokārtota citā saskaņotā veidā (piemēram, atmaksājot pirkuma cenu). Kā alternatīvu mēs norādīsim iemeslus, kādēļ noraidījām pretenziju.

10.2. Ja mēs atmaksājam pirkuma cenu. Gadījumā, ja sūdzība tiks atzīta par pamatotu un jūs pamatoti pieprasīsiet pirkuma cenas atmaksu kā sūdzības nokārtošanas veidu, mēs nosūtīsim jums atpakaļ samaksāto pirkuma cenu skaidrā naudā uz sūdzības veidlapā norādīto bankas kontu ne vēlāk kā 10 darba dienu laikā no dienas, kad jums tika nosūtīts apstiprinājums par sūdzības nokārtošanas veidu.

10.3. Sūdzētās preces piegāde Jums ir pienākums pieņemt sūdzībā minēto preci 30 dienu laikā no dienas, kad Jums tika paziņots par sūdzību. Pēc šī termiņa beigām mums ir tiesības iekasēt maksu par glabāšanu saskaņā ar Civilkodeksa 2120. panta 1. punktu saistībā ar 2159. panta 2. punktu. Par katru dienu tiek iekasēta uzglabāšanas maksa EUR 1 EUR apmērā.

10.4. Neatgūto preču pārdošana Ja 6 mēnešu laikā pēc tam, kad esat informēts par izlīgumu, jūs neatgūsiet preces no nokārtotās pretenzijas, mēs paturam tiesības pārdot preces un iegūtos līdzekļus izmantot uzglabāšanas maksas samaksai.

10.5. Pienākumi pēc pieprasīto preču saņemšanas. Jums arī turpmāk ir pienākums, saņemot pieprasītās preces, pārbaudīt to pilnīgumu, jo īpaši to, vai sūtījumā, kurā ir preces, ir viss, kam tajā jābūt. Vēlākie iebildumi vairs netiks ņemti vērā.

11. Nobeiguma daļa

11.1 Tiesības saskaņā ar likumu. Šī Sūdzību procedūra neietekmē Pircēja likumā noteiktās tiesības.

11.2 Spēkā esamība. Šī Sūdzību procedūra (tikai patērētājiem) ir spēkā no 2024. gada 1. jūnija un aizstāj iepriekšējo Sūdzību procedūru.